![]() |
Najczęstsze
|
Czy mogę skorzystać z mojej poczty przez stronę WWW?
Wystarczy, że zalogujesz się do swojej skrzynki pocztowej za pośrednictwem przeglądarki. W tym celu wejdź na adres: http://poczta.Twoja-Domena.pl
Następnie podaj swoje dane dostępowe:
login: Twój adres e-mail
hasło: Twoje hasłoJeśli chcesz by na serwerze była przechowywana pełna korespondencja, którą odbierasz i wysyłasz na swoim komputerze, tablecie czy telefonie, przy konfiguracji skrzynki na dawnym urządzeniu wybierz protokół IMAP.
Czy moja skrzynka pocztowa jest zabezpieczona skanerem antywirusowym?
Serwery na których przechowujemy Twoją pocztą są zabezpieczone siecią skanerów antywirusowych ClamAV. Skanery te sprawdzają każdą przychodzącą jak i wychodzącą wiadomość e-mail pod kątem trojanów, wirusów oraz złośliwego oprogramowania.
Skanery te są aktualizowane nawet kilkukrotnie w ciągu doby, tak by zapewnić najlepszą możliwą ochronę Twojej skrzynki pocztowej i uniemożliwić zarażenie komputera wirusem.
Czy mogę zmienić hasło do mojej skrzynki e-mail?
Zmiana hasła do skrzynki pocztowej to nic trudnego. Zaloguj się do swojej skrzynki e-mail poprzez przeglądarkę (adres: http://poczta.Twoja-Domena.pl) a następnie, klikając w ikonę „Ustawienia” przejdź do panelu „Hasło”. Po dwukrotnym wpisaniu nowego hasła i kliknięciu „Zapisz” Twoje nowe hasło zostanie zapisane.
Straciłem dane na komputerze a wraz z nimi całą pocztę, czy mogę ją odzyskać?
Kopia zapasowa serwerów wykonywana jest codziennie w godzinach 1:00-6:00 i zawiera m.in wiadomości, które znajdowały się w Twojej skrzynce w momencie wykonania backupu. Jeśli konfiguracja Twojej skrzynki pocztowej była ustawiona na protokół POP3, a w ustawieniach włączone było pozostawianie kopii poczty na serwerze, to możliwe jest całkowite odzyskanie jedynie skrzynki przychodzącej (poczta wychodząca zapisywana jest jedynie lokalnie w komputerze).
Jeśli jednak funkcja ta nie była włączona, cała poczta po pobraniu na komputer jest automatycznie kasowana z serwera. Jeśli używałeś poczty poprzez protokół IMAP, możliwe jest odzyskanie pełniej zawartość Twojej poczty przychodzącej jak i wychodzącej.Gwarantujemy kopię zapasową Twoich wiadomość, które znajdują się na serwerze w momencie wykonywania backupu do trzech dni wstecz!
Wyjeżdżam na urlop. Czy mogę na swojej skrzynce ustawić sobie auto-odpowiedź?
Auto-odpowiedź (zwaną również autoresponderem) można ustawić za pośrednictwem Webmaila. Zaloguj się do swojego konta przez przeglądarkę
(adres: http://poczta.Twoja-Domena.pl), kliknij z lewej strony ekranu na ikonę „Ustawienia”, następnie „Zaawansowane” i „Auto-odpowiedź”. By móc wpisać treść i zakres dat działania, zaznacz pole „Włączona”. Możemy zaplanować kiedy auto-odpowiedź zacznie działać oraz kiedy ma się wyłączyć. Jeśli nie podamy dat, autoresponder zacznie działać natychmiast po zapisaniu konfiguracji, a wyłączenie autorespondera nastąpi po ODznaczeniu pola „Włączona”. Kliknięcie na przycisk „Zapisz” zapisze Twoje ustawienia.Co to jest alias? Jak założyć alias?
Alias to alternatywna nazwa adresu skrzynki pocztowej. Możemy tworzyć tymczasowe nazwy dla istniejących skrzynek bez potrzeby zakładania nowych. Aliasy mają zastosowanie dla tymczasowych akcji mailingowych lub dla uproszczenia danego adresu. Możemy też utworzyć nieoficjalną nazwę do oficjalnej skrzynki pocztowej używając do tego np. naszego pseudonimu.
Przykładowo, do konta imie.nazwisko@Twoja-Domena.pl można przypisać alias ksywka@Twoja-domena.pl (wysyłając maila na którykolwiek z adresów, wiadomości zawsze trafią do skrzynki imię.nazwisko).
Aby założyć alias do maila należy zalogować się do swojej skrzynki przez przeglądarkę (adres: http://poczta.Twoja-Domena.pl), kliknąć z lewej strony ekranu na ikonę „Ustawienia”, następnie „Zaawansowane” i „Aliasy”. Teraz wystarczy kliknąć w +, wpisać interesujący nas alias i zapisać ustawienia klikając na przycisk „Zapisz”.Czy moja skrzynka pocztowa jest chroniona przed spamem?
Na wszystkich oferowanych przez nas skrzynkach pocztowych zainstalowane są mechanizmy antyspamowe, które na podstawie szeregu danych określają czy dana wiadomość jest spamem czy nie.
Co oznacza 'maildir over quota' w powiadomieniu o niedostarczeniu poczty?
Informacja „maildir over quota” oznacza przekroczenie limitu zajętości skrzynki odbiorcy. Innymi słowy, skrzynka jest przepełniona i nasza wiadomość się do niej już nie mieści. By nasza przesyłka dotarła do odbiorcy, musi powiększyć pojemność skrzynki, lub usunąć część wiadomości, po czym możemy przesłać mu wiadomość ponownie.
Jakie są nazwy i adresy serwerów DNSy dla naszych domen?
ns1.tld.pl 195.149.224.10
ns2.tld.pl 94.152.202.202Jak odzyskać dane z backupu?
Jeśli chcesz odzyskać dane z backupu, zaloguj się do swojego panelu webas i postępuj zgodnie z instrukcją (zgodnie z umową utrzymujemy kopie zapasowe z trzech ostatnich dni).
Gwarantujemy kopię zapasową Twoich danych, które znajdują się na serwerze w momencie wykonywania backupu do trzech dni wstecz! Usługa odtworzenia danych z kopii zapasowej jest bezpłatna.Jak przenieść domenę od innego dostawcy.
W tym celu potrzebujemy kod AUTHINFO Twojej domeny (nie dotyczy domen utrzymywanych w NASK). Taki kod uzyskasz od swojego obecnego providera po wypełnieniu odpowiedniego wniosku.
Np. dla domen utrzymywanych w firmie home.pl procedura i wniosek znajduje się tu: https://pomoc.home.pl/dokumenty/pobieranie/103. W przypadku domen utrzymywanych w nazwa.pl by otrzymać kod AUTHINFO należy na adres kontakt@nazwa.pl wysłać wiadomość z prośbą o przesłanie wniosku i odesłać po uprzednim podstęplowaniu i podpisaniu przez reprezentanta Abonenta. Po otrzymaniu od Ciebie kodu AUTHINFO resztą zajmiemy się my.
Dla odmiany, domeny utrzymywane w firmie NASK przenoszone są jedynie po uprzednim wypełnieniu on-line wniosku o zmianę delegacji domeny (wniosek dostępny tu: https://www.dns.pl/cgi-bin/zmiana.pl). Po wydrukowaniu, podpisaniu i przystawieniu firmowej pieczęci, należy przesłać go faksem na numer +48 22 380 83 01 lub zeskanować i wysłać na adres info@dns. pl).

MARKETING
INTERNETOWY
Marketing internetowy to szeroki zakres rozwiązań stosowanych w celu dotarcia do jak największej liczby potencjalnych klientów. Dzięki integracji działań marketingowych w sieci wykreujesz solidny wizerunek swojej firmy oraz utworzysz trwałe relacje z klientami.

APLIKACJE
DEDYKOWANE
Przy projektowaniu aplikacji dedykowanych zawsze przykładamy ogromną wagę do opłacalności przedsięwzięcia. Zawsze oceniamy mocne i słabe strony rozwiązań starając się jednocześnie przewidzieć horyzont czasowy zwrotu z inwestycji.